Reklamačné podmienky internetového obchodu Klimánia.sk

Neoddeliteľná súčasť všeobecných obchodných podmienok.

  1. Reklamovať je možné len tovar, ktorý bol zakúpený len o predávajúceho a ktorý je vlastníctvom kupujúceho.

  2. V prípade ak vlastnícke právo ešte neprešlo k predávajúceho na kupujúceho, kupujúci si v zmysle platnej legislatívy reklamáciu vybaviť až po úplnej úhrade v zmysle § 151 Občianskeho zákonníka.

  3. Ak kupujúci je spotrebiteľ (fyzická osoba, ktorá nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania) na všetok ponúkaný tovar sa poskytuje záruka v trvaní 24 mesiacov, ak nie je pri tovare uvedené inak a postupuje sa v zmysle Zákona o ochrane spotrebiteľa a Občianskeho zákonníka. Ak kupujúcim nie je spotrebiteľom, postupuje sa v zmysle ustanovení Obchodného zákonníka a záručná doba je 1 rok. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru od prepravnej spoločnosti alebo priamo od predávajúceho ak si tovar preberá kupujúci osobne v deň jeho prevzatia.

  4. Kupujúci je povinný reklamáciu uplatniť bezodkladne u predávajúceho, a to hneď po zistení vady.

  5. Zodpovednosť za vady sa nevťahuje na vady spôsobené nasledovným užívaním:
    a. k vade došlo mechanickým poškodením výrobku spôsobeným kupujúcim,
    b. nesprávnym zaobchádzaním s výrobkom, spôsobom iným ako bol uvedený v návode na používanie,
    c. používaním tovaru v podmienkach, ktoré neodpovedajú svojou vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prirodzeného prostrediu tovaru,
    d. zanedbaním starostlivosti a povinnej ročnej údržby o tovar,
    e. poškodením tovaru nadmerným zaťažovaním,
    f. používaním tovaru v rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácii, všeobecnými zásadami, technickými normami alebo bezpečnostnými predpismi alebo iným porušením záručných podmienok.

  6. Zo zodpovednosti za vady sú taktiež vyňaté vady, ktoré vznikli pri živelnej pohrome.

  7. Zodpovednosť za vady sa nevťahuje taktiež i na bežné opotrebenie tovaru (alebo jeho časti) spôsobené používaním tovaru. Kratšiu životnosť výrobku teda nemožno považovať za vadu a nedá sa reklamovať.

  8. Reklamovaný tovar je potrebné zaslať na našu adresu uvedenú nižšie avšak nie na dobierku alebo osobne doniesť na kontaktnú adresu. Tovar je potrebné vhodne zabaliť, aby počas prepravy nedošlo k poškodeniu tovaru a odporúčame tovar zaslať doporučene, prípadne ako poistenú zásielku. K tovaru je potrebné pripojiť kópiu dokladu o kúpe (faktúru) a odporúčame priložiť vyplnený Reklamačný formulár. Reklamáciu je potrebné zaslať výhradne písomne (poštou) alebo osobne (nie formou e-mailu).

  9. Predávajúci potvrdí prijatie reklamácie a vydá kupujúcemu potvrdenie o uplatnení reklamácie tovaru vo vhodnej forme. Za deň uplatnenia reklamácie sa považuje deň jej doručenia predávajúcemu. Ak nie je možné potvrdenie doručiť ihneď, musí sa doručiť bez zbytočného odkladu, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení reklamácie. Potvrdenieo vybavení reklamácie bude zaslané písomne.

  10. Predávajúci je povinný určiť spôsob vybavenia reklamácie ihneď, v zložitých prípadoch do 3 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. V odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie tovaru najneskôr do 30 dni odo dňa uplatnenia reklamácie. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie vybaví reklamáciu predávajúci ihneď, v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr. Vybavenie reklamácie však nesmie byť dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí 30 dňovej lehoty na vybavenie reklamácie ma kupujúci právo odstúpiť od kúpnej zmluvy a bude mu vrátená plná suma za tovar alebo má právo na výmenu tovaruza nový.

  11. Práva kupujúceho pri uplatňovaní reklamácie:
    a. pri odstrániteľnej chybe má kupujúci právo, aby tá bola odstránená bezplatne, riadne a včas. O spôsobe odstránenia vady rozhoduje predávajúci. Kupujúci môže požadovať namiesto o opravy vady (opravy) výmenu chybnej veci za bezchybnú, ak tým predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť chyby,
    b. pri výskyte neodstrániteľnej chyby, ktorá bráni riadnemu užívaniu veci na daný účel, má kupujúci právo buď na výmenu veci alebo na odstúpenie od kúpnej zmluvy (vrátenie peňazí).
    c. reklamácia sa považuje za vybavenú, ak sa skončí reklamačné konanie odovzdaním reklamovaného tovaru, jeho výmenou alebo vrátením kúpnej ceny tovaru, písomnou výzvou na prevzatie plnenia alebo jej odôvodnené zamietnutie.

  12. Nepoškodenie tovaru, resp. neporušenosť obalu (podľa pokynov pri preberaní tovaru) je potrebné skontrolovať pri preberaní tovaru, nakoľko tovar pri preprave sa môže poškodiť, odporúčame kupujúcim rozbaliť tovar a prezrieť si ho v prítomnosti dopravcu. Vaším podpisom kuriérovi prehlasujete že obal je nepoškodený.

  13. Tieto reklamačné podmienky sú neoddeliteľnou súčasťou všeobecných obchodných podmienok, a predávajúci si vyhradzuje právo ich kedykoľvek meniť aj bez predchádzajúceho upozornenie kupujúceho.

  14. Pokiaľ spotrebiteľ nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva, má možnosť obrátiť sa na predávajúceho o žiadosťou o nápravu. Ak predávajúci na žiadosť o nápravu odpovie zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania, spotrebiteľ má v zmysle § 12 zákona č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia svojho sporu. Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s prevádzkovateľom e-shopu je Slovenská obchodná inšpekcia (www.soi.sk) alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (http://www.mhsr.sk/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov/146987s), pričom spotrebiteľ má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti. Spotrebiteľ zároveň môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho sporu využiť platformu pre riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná na http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Informácie o poplatkoch za návrh nájde spotrebiteľ na internetových stránkach konkrétneho subjektu alternatívneho riešenia sporov. Vzťahy dvoch podnikateľských subjektov sú riešené v ustanoveniach Obchodného zákonníka a nespadajú do kompetencie SOI.

    15. Kontakt Octus Energy s.r.o., Széchenyiho 2003/6, 929 01 Dunajská Streda, e-mail: info (zavináč) klimania.sk

Klimatizácia Samsung + 3 tipy na produkty

Klimatizácia Samsung + 3 tipy na produkty

Príjemná a optimálna teplota v interiéri vášho bytu alebo rodinného domu aj vtedy keď teplomer v tieni ukazuje najmenej 30 °C ? Aj takáto môže byť realita. S klimatizáciou Samsung vás už výkyvy teplôt nemusia trápiť a vy si môžete vzácne chvíle s najbližšími užívať v prostredí príjemne vychladeného domova.

Čítajte viac...

Tepelné čerpadlá Daikin Altherma vzduch-voda

Tepelné čerpadlá Daikin Altherma vzduch-voda

Japonská spoločnosť Daikin funguje na trhu už od roku 1924, kedy bola založená v Osake. Počas svojej doby existencie sa neustále zaoberá výhradne technológiou HVAC (vykurovanie, klimatizácie, chladenie a vetranie).

Čítajte viac...

Ako vybrať tepelné čerpadlo vzduch-voda?

Ako vybrať tepelné čerpadlo vzduch-voda?

Tepelné čerpadlo predstavuje ekologickú a modernú technológiu vykurovania aj ohrevu vody v rodinnom dome. Pretože využíva voľne dostupnú energiu okolitého prostredia, vyznačuje sa nízkou spotrebou elektrickej energie.

Čítajte viac...

10 najlepších klimatizácií pre rok 2017

10 najlepších klimatizácií pre rok 2017

Už teraz premýšľate o kúpe klimatizácie? Pomôžeme vám nájsť najideálnejšie riešenie pre Vás. Zoznam najlepších klimatizácií v tomto roku, ktoré si môžete dovoliť!

Čítajte viac...

Výhody tepelného čerpadla

Výhody tepelného čerpadla

Tepelné čerpadlá využívajú dostupné teplo zo vzduchu, zeme alebo z vody. Tešia sa stále väčšiemu záujmu. Aj preto, že toto teplo je k dispozícii zadarmo a možno ho energeticky veľmi efektívne zhodnotiť.

Čítajte viac...

Ako neprechladnúť od klimatizácie?

Ako neprechladnúť od klimatizácie?

Už sa Vám stalo, že ste od klímy prechladli? Ak nie, určite ste o tom už počuli. Prechladnúť sa naozaj dá, hlavne ak ju nesprávne používame.

Čítajte viac...

Jeden stroj, viacej úžitku! - Multi Split klíma

Jeden stroj, viacej úžitku! - Multi Split klíma

Nechcem mať dom oblepený klimatizačnými jednotkami! Je to možné? Samozrejme! Zoznámte sa s Multi Split riešením! Jeden stroj, veľa chladu všade.

Čítajte viac...

Vypočítajte si, akú klimatizáciu potrebujete!

Vypočítajte si, akú klimatizáciu potrebujete!

Akú veľkú miestnosť vie daná klimatizácia vychladiť? Ako vypočítam požadovaný výkon? Pri kúpe netreba zabudnúť ani na stavebné úpravy! Tipy pre Vás!

Čítajte viac...

SEER a SCOP? Ako vyrátame účinnosť klimatizácie?

SEER a SCOP? Ako vyrátame účinnosť klimatizácie?

Doba praje energeticky efektívnym zariadeniam. Čím menej spotrebuje, tým lepšie pre životné prostredie, ale najmä pre peňaženku. Ako zistíte, či vami vybraní model je dostatočne úsporný?

Čítajte viac...

Ako funguje klimatizácia s tepelným čerpadlom?

Ako funguje klimatizácia s tepelným čerpadlom?

Predstavte si, že klimatizácia nemusí byť len sezónny pomocník do domácnosti. Dnešné klimatizácie majú okrem chladenia mnoho užitočných funkcií. Jednou z nich je aj vykurovanie...

Čítajte viac...

Klimatizácie a filtre vzduchu

Klimatizácie a filtre vzduchu

KK výskytu chorôb dýchacích ciest do značnej miery prispieva znečistenie ovzdušia. Proti tomu sa môžeme brániť tým, že udržujeme vzduch čistý. V tomto nám môžu pomáhať rozličné systémy na čistenie ovzdušia, ktoré sú v obchodoch dostupné...

Čítajte viac...

Nie je inštalácia ako inštalácia - Inštalácia klimatizácie

Nie je inštalácia ako inštalácia - Inštalácia klimatizácie

Prečo je kvalita inštalácie tak dôležitá? Viac ako 90% technických problémov je spôsobená zlým návrhom zariadenia, pri doprave alebo nekvalitnej inštalácii. Nekvalitná montáž môže negatívne ovplyvniť životnosť zariadenia a jeho účinnosť...

Čítajte viac...

Čistenie a údržba klimatizačného zariadenia

Čistenie a údržba klimatizačného zariadenia

Čistenie a pravidelná údržba klimatizačných zariadení je dôležitá z viacerých hľadísk. Znečistené zariadenia môžu mať negatívny vplyv na naše zdravie, môžu zapáchať, chýbajúca údržba môže spôsobiť aj poruchu klimatizačného zariadenia...

Čítajte viac...

Montujú mi klimatizáciu – na čo sa mám pripraviť?

Montujú mi klimatizáciu – na čo sa mám pripraviť?

Vybrali ste si klimatizačnú jednotku, ale neviete, čo všetko obnáša montáž? Vysvetlíme vám postup, pridáme pár užitočných tipov, a niekoľko nebezpečenstiev, na ktoré si dajte pozor!

Čítajte viac...

Táto stránka používa cookies. Viac info

Prihlásenie