Všeobecné obchodné podmienky

Všeobecné obchodné podmienky prevádzkovateľa internetového obchodu Klimánia pre kúpne zmluvy uzavreté prostredníctvom elektronického obchodu (www.klimania.sk)

Článok I. - Vymedzenie pojmov

  1. Prevádzkovateľom internetovej stránky (e-shopu) je Octus Energy s.r.o. so sídlom Széchenyiho 2003/6, 929 01 Dunajská Streda.

  2. Predávajúcim je Octus Energy s.r.o. so sídlom Széchenyiho 2003/6, 929 01 Dunajská Streda.

  3. Dodávateľom tovarov a služieb ponúkaných v e-shope www.klimania.sk je spoločnosť Octus Energy s.r.o. so sídlom Széchenyiho 2003/6, 929 01 Dunajská Streda.

  4. Kupujúcim je každý návštevník e-shopu, ktorý prostredníctvom e-shopu vytvoril objednávku. Pre účely zákona č. 102/2014 Z. z. sa spotrebiteľom rozumie fyzická alebo právnická osoba, ktorá nenakupuje tovar pre účely jeho predaja iným osobám, za účelom podnikania alebo výkonu zamestnania či povolania.

  5. E-shopom je počítačový systém umiestnený v sieti internet s verejným prístupom, ktorý umožňuje objednávanie tovarov alebo služieb.

  6. Tovarom alebo službou sú všetky produkty zverejnené na stránkach e-shopu.

  7. Objednávka vzniká potvrdením procesu objednávania v e-shope výberom tovarov alebo služieb kupujúcim vrátane kompletného vyplnenia objednávkového formuláru.

  8. Kupujúci plne uznáva elektronickú komunikáciu predovšetkým prostredníctvom e-shopu, e-mailovej komunikácie ako aj telefonickej komunikácie

Článok II. - Cena

  1. Všetky uvádzané ceny pri tovare sú konečné. Sme daňový subjekt registrovaný pre daň z pridanej hodnoty.

  2. Predávajúci je viazaný cenou uvedenou na stránke e-shopu v momente vykonania nákupu.

Článok III. - Objednávka

  1. Objednávka vzniká potvrdením procesu objednávania v e-shope výberom tovarov alebo služieb kupujúcim vrátane kompletného vyplnenia objednávkového formuláru.. Pre korektné vybavenie objednávky je potrebné vyplniť požadované údaje v objednávke a zvoliť si možnosti dopravy a platby za objednaný tovar alebo služby.

  2. Kupujúci zaslaním objednávky súhlasí s cenou objednaných tovarov a služieb a teda objednávka sa stáva pre spotrebiteľa záväznou.

  3. Potvrdením objednávky zo strany predávajúceho vzniká kúpna zmluva, ktorú je možné meniť, rušiť alebo dopĺňať len na základe vzájomnej dohody medzi kupujúcim a predávajúcim ak zákon alebo iný právny predpis neustanovuje inak.

  4. Kupujúcemu je po vytvorení objednávky v e<shope automaticky generovaný e-mail s potvrdením prijatia objednávky e-shopom. Tento e-mail nie je potvrdením tovaru v zmysle ods. 3. tohto článku.

  5. Kupujúci je odoslaním objednávky viazaný k zaplateniu kúpnej ceny objednaného tovaru.

Článok IV. - Platobné podmienky

  1. Za tovar a služby v e-shope je možné platiť nasledovnými spôsobmi
    a. platba na dobierku (platíte priamo kuriérovi pri preberaní tovaru)
    b. platba na základe zálohovej faktúry – vopred, tovar bude expedovaní po prijatí peňažných prostriedkov na náš účet
    c. platba na splátky - cez spoločnosť HomeCredit

  2. Doplatky pre jednotlivé možnosti platieb sú uvedené v čl. VI týchto všeobecných obchodných podmienok.

  3. Predávajúci môže poskytnúť kupujúcemu možnosti zliav:
    a. množstevnú zľavu
    b. zľavu za opakovaný nákup

  4. Poskytované zľavy nie je možné kumulovať.

Článok V. - Dodacie podmienky

  1. Predávajúci je povinný do 30 dní od vzniku kúpnej zmluvy zaslať kupujúcemu tovar, ak sa nedohodli inak, alebo ak pri tovare nebola uvedená dlhšia dodacia lehota.
  2. Ak je tovar skladom je expedovaný podľa kapacitných možností v čo najkratšom čase.

  3. Ak sa v objednávke nachádza viacero tovarov a služieb a časť z nich nie je skladom, informujeme o tom kupujúceho s možnosťami čiastočných dodávok.

  4. Spolu s tovarom je zákazníkovi zasielaná faktúra (daňový doklad), návod ako i ostatné dokumenty k tovaru alebo službe od výrobcu.

  5. Za miesto plnenia sa považuje miesto, do ktorého je tovar dodávaný.

  6. Predávajúci realizuje dopravu ku kupujúcemu prostredníctvom:
    a. kuiérskej spoločnosti SPS s.r.o.,
    b. vlastnou dopravou predávajúceho


Článok VI. - Poplatky za platbu, prepravu, balné a možnosti platieb

  1. Pri platbe vopred na bankový účet na základe zálohovej faktúry alebo prostredníctvom platobných brán si za dopravné účtujeme 0 €.
    a. pri doprave prostredníctvom kuriérskej spoločnosti SPS s.r.o. s doručením 2 pracovných dní po expedícii z nášho skladu - 0 €

  2. Pri platbe na dobierku (platíte pri preberaní kuriérovi) za dopravu účtujeme 0 € a za platbu 7 €.

  3. Predávajúci sa môže s kupujúcim dohodnúť aj na inom ako štandardnom (vyššie uvedenom) postupe pri zasielaní tovaru alebo služieb ako aj cien za tieto služby.

  4. Predávajúci môže zaslať tovar ktorý je okamžite dostupný kupujúcemu a zvyšnú časť objednávky doručí dodatočne v zákonnej lehote, avšak za predpokladu, že kupujúcemu nebude účtované žiadne dodatočné poštovné, okrem toho, ktoré bolo započítane v objednávke.

Článok VII. - Prevod vlastníckého práva

  1. Vlastnícke právo prechádza z predávajúceho na kupujúceho až momentom vyplatenia plnej ceny za predmet kúpnej zmluvy.

  2. Tovar alebo služby, na ktoré sa vzťahuje ešte vlastnícke právo predávajúceho, si predávajúci vyhradzuje právo v prípade uplatnenia reklamácie kupujúcim, vybaviť až v momente úplného zaplatenia predmetu kúpnej zmluvy.

Článok VIII. - Storno kúpnej zmluvy

  1. Stornovať objednaný tovar alebo službu má kupujúci právo do 24 hodín od vzniku kúpnej zmluvy bez storno poplatku.

Článok IX. - Právo spotrebiteľa vrátiť tovar bez udania dôvodu a poučenie spotrebiteľa

  1. Spotrebiteľ má na základe zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len ako „Zákon") podľa ustanovení § 7 a nasledujúcich právo odstúpiť od kúpnej zmluvy do 14 kalendárnych dni odo dňa prevzatia tovaru. Ak predmetom kúpnej zmluvy je dodanie tovaru, spotrebiteľ má právo odstúpiť od zmluvy aj pred dodaním tovaru.

  2. Spotrebiteľ je povinný, ak toto právo chce využiť, písomné odstúpenie od kúpnej zmluvy osobne doručiť najneskôr v posledný deň určenej lehoty na kontaktnú adresu predávajúceho alebo toto odstúpenie odovzdať na poštovú prepravu najneskôr v posledný deň lehoty na adresu, ktorá je uvedená v kontaktoch. Spotrebiteľ je povinný po oznámení o odstúpení od zmluvy zaslať alebo doručiť osobne predmet zmluvy od ktorej odstupuje spolu so všetkou dokumentáciou – napr. originálom faktúry, návodom a inou dokumentáciou k tovaru, ktorá mu bola doručená spolu s tovarom, najneskôr však do 14 dní odo dňa odstúpenia (§10 ods. 1 Zákona). Odporúčame kupujúcim aby si vyhotovili pre vlastnú potrebu kópiu faktúry a tovar zasielali doporučene a ako poistenú zásielku. Na odstúpenie od zmluvy môžete využiť nasledovný formulár: Odstúpenie od kúpnej zmluvy, v ktorom je potrebné vyplniť minimálne údaje s označením „*" – hviezdičkou.

  3. Tovar nám nezasielajte na dobierku, takýto tovar nebude prevzatý.

  4. Prevádzkovateľ e-shopu vráti zaplatené plnenie za tovar / službu vrátane nákladov na dopravu v zmysle ust. §9 ods. 3) zákona č. 102/2014 Z.z. ako i nákladov preukázateľne vynaložených na objednanie tovaru do 14 dní odo dňa doručenia odstúpenia od zmluvy, avšak nemusí vrátiť peniaze skôr ako je mu doručený tovar alebo spotrebiteľ nepreukáže zaslanie tovaru, to neplatí v prípade ak predávajúci navrhol, že si tovar vyzdvihne sám.

  5. Náklady na vrátenie tovaru znáša spotrebiteľ.

  6. Právo na odstúpenie od zmluvy sa neuplatňuje pre tovary a služby, ktoré sú vymedzené v §7 ods. 6 písm. a) až 1) zákona č. 102/2014. Z.z.

  7. Spotrebiteľ znáša akékoľvek zníženie hodnoty tovaru, ktoré bolo spôsobené jeho používaním nad rámec potrebný pre zistenie funkčnosti a vlastností tovaru.

Článok X. - Práva a povinnosti zmluvných strán

  1. Za zmluvné strany sa pokladá predávajúci a kupujúci.

  2. Kupujúci je povinný:
    a. prevziať objednaný tovar,
    b. zaplatiť za tovar dohodnutú odplatu predávajúcemu,
    c. prekontrolovať neporušenosť obalu resp. aj samotný tovar pri jeho preberaní.

  3. Predávajúci je povinný:
    a. dodať zákazníkovi tovar v požadovanej kvalite, množstve a v dohodnutej cene,
    b. spolu s tovar alebo dodatočne zaslať zákazníkovi všetky dokumenty k tovaru ako napríklad faktúru za tovar, reklamačný list, návod na obsluhu v kodifikovanej podobe slovenského jazyka.

Článok XI. - Ochrana osobných údajov

  1. Osobné údaje sú spracúvané v súlade so zákonom č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov.

  2. Prevádzkovateľ neposkytuje osobné údaje kupujúceho tretej osobe, okrem prepravnej spoločnosti pre doručenie tovaru alebo služieb, alebo štátnym orgánom v prípade kontroly.

  3. Prevádzkovateľ od kupujúceho získava nasledovné osobné údaje: titul, meno, priezvisko, adresa, adresa na doručenie, telefónne číslo, e-mailová adresa.

  4. Vami poskytnuté osobné údaje sú spracúvané za účelom korektného vybavenia Vašej objednávky.

  5. Prevádzkovateľ je povinný zabezpečiť osobné údaje pred ich sprístupnením neoprávneným osobám, ktoré ma spracované v bezpečnostnej smernici.

  6. Ak kupujúci súhlasil so spracúvaním osobných údajov pri registrácii v e-shope na marketingové účely súhlasil so zasielaním predovšetkým e-mailových správ na kontaktnú e-mailovú adresu, telefonickým kontaktovaním alebo zasielaním adresnej pošty na kontaktnú adresu.

  7. Svoj súhlas môže kupujúci kedykoľvek písomne odvolať zaslaním Odvolania so spracúvaním osobných údajov, pričom tieto okamžite blokujeme alebo likvidujeme. A z našej strany Vami poskytnuté osobné údaje už nebudeme používať na marketingové účely.

Článok XII. - Zmluvná pokuta

  1. Predávajúci má právo na náhradu škody (podľa ust. § 420 a nasl. Občianskeho zákonníka), v prípade že si kupujúci objednal tovar, ktorý nestornoval resp. neodstúpil od zmluvy a zároveň od dopravcu neprevzal tento tovar alebo po výzve predávajúceho si v prípade zvolenia osobného odberu tovar neprevzal v určenej lehote na odber. Týmto konaním kupujúci porušil svoju povinnosť uvedenú v čl. XII bod 2. písm, a), podľa ktorého je kupujúci povinný prevziať objednaný tovar.

  2. Pri určovaní výšky náhrady škody, predávajúci berie do úvahy predovšetkým dopravné náklady a s tým spojené poplatky v prípade zaslania tovaru, náklady spojené s balením, expedíciou a administráciou objednávky ako aj všetky ostatné náklady, ktoré mu vznikli s realizáciou predmetnej objednávky a zároveň má právo si účtovať i ušlý zisk.

  3. Predávajúci má právo aj neuplatniť si právo na náhradu škody alebo si uplatniť toto právo len z časti.

Článok XIII. - Záverečné ustanovenia

  1. Predávajúci si vyhradzuje právo meniť a dopĺňať tie to všeobecné obchodné podmienky a reklamačné podmienky aj bez predchádzajúceho upozornenia kupujúceho. V prípade zmeny všeobecných obchodných podmienok alebo reklamačných podmienok, sa riadi celý proces nákupu prostredníctvom tých všeobecných obchodných podmienok, ktoré boli platné v momente odoslania objednávky kupujúcim a tieto sú prístupné na internetovej stránke predávajúceho.

  2. Neoddeliteľnou súčasťou týchto všeobecných obchodných podmienok sú aj reklamačné podmienky. Odoslaním objednávky kupujúci si prečítal všeobecné obchodné podmienky ako aj reklamačné podmienky a súhlasí s ich znením.

  3. Tieto podmienky boli vypracované v rámci projektu certifikácie e-shopu nakupujbezpecne.sk

  4. Tieto všeobecné obchodné podmienky a reklamačné podmienky sú k dispozícií v sídle spoločnosti k nahliadnutiu kupujúcim ako i sú zverejnené na internetovej stránke e-shopu.

  5. Inak neupravené vzťahy v týchto všeobecných obchodných podmienkach ako v ich neoddeliteľných

  6. súčastiach (prílohách) sa riadia podľa príslušných ustanovení predovšetkým Zákona č. 40/1964 Zb, Zákona č.250/2007 Z.z., Zákona č. 102/2014 Z.z., Zákona č. 122/2013 Z.z., Zákona č. 22/2004 Z.z. ako aj Zákona č.513/1991 Z.z.

  7. Tieto všeobecné obchodné podmienky vrátane ich neoddeliteľných súčastí nadobúdajú platnosť a účinnosť 1. septembra 2015.

  8. Vzťahy dvoch podnikateľských subjektov sú riešené v ustanoveniach Obchodného zákonníka a nespadajú do kompetencie SOI.


    V Dunajskej Strede, 1. septembra 2015

                                                                                   Mgr. Ágnes Štefkovič Patasi
                                                                                        konateľka spoločnosti

Klimatizácia Samsung + 3 tipy na produkty

Klimatizácia Samsung + 3 tipy na produkty

Príjemná a optimálna teplota v interiéri vášho bytu alebo rodinného domu aj vtedy keď teplomer v tieni ukazuje najmenej 30 °C ? Aj takáto môže byť realita. S klimatizáciou Samsung vás už výkyvy teplôt nemusia trápiť a vy si môžete vzácne chvíle s najbližšími užívať v prostredí príjemne vychladeného domova.

Čítajte viac...

Tepelné čerpadlá Daikin Altherma vzduch-voda

Tepelné čerpadlá Daikin Altherma vzduch-voda

Japonská spoločnosť Daikin funguje na trhu už od roku 1924, kedy bola založená v Osake. Počas svojej doby existencie sa neustále zaoberá výhradne technológiou HVAC (vykurovanie, klimatizácie, chladenie a vetranie).

Čítajte viac...

Ako vybrať tepelné čerpadlo vzduch-voda?

Ako vybrať tepelné čerpadlo vzduch-voda?

Tepelné čerpadlo predstavuje ekologickú a modernú technológiu vykurovania aj ohrevu vody v rodinnom dome. Pretože využíva voľne dostupnú energiu okolitého prostredia, vyznačuje sa nízkou spotrebou elektrickej energie.

Čítajte viac...

10 najlepších klimatizácií pre rok 2017

10 najlepších klimatizácií pre rok 2017

Už teraz premýšľate o kúpe klimatizácie? Pomôžeme vám nájsť najideálnejšie riešenie pre Vás. Zoznam najlepších klimatizácií v tomto roku, ktoré si môžete dovoliť!

Čítajte viac...

Výhody tepelného čerpadla

Výhody tepelného čerpadla

Tepelné čerpadlá využívajú dostupné teplo zo vzduchu, zeme alebo z vody. Tešia sa stále väčšiemu záujmu. Aj preto, že toto teplo je k dispozícii zadarmo a možno ho energeticky veľmi efektívne zhodnotiť.

Čítajte viac...

Ako neprechladnúť od klimatizácie?

Ako neprechladnúť od klimatizácie?

Už sa Vám stalo, že ste od klímy prechladli? Ak nie, určite ste o tom už počuli. Prechladnúť sa naozaj dá, hlavne ak ju nesprávne používame.

Čítajte viac...

Jeden stroj, viacej úžitku! - Multi Split klíma

Jeden stroj, viacej úžitku! - Multi Split klíma

Nechcem mať dom oblepený klimatizačnými jednotkami! Je to možné? Samozrejme! Zoznámte sa s Multi Split riešením! Jeden stroj, veľa chladu všade.

Čítajte viac...

Vypočítajte si, akú klimatizáciu potrebujete!

Vypočítajte si, akú klimatizáciu potrebujete!

Akú veľkú miestnosť vie daná klimatizácia vychladiť? Ako vypočítam požadovaný výkon? Pri kúpe netreba zabudnúť ani na stavebné úpravy! Tipy pre Vás!

Čítajte viac...

SEER a SCOP? Ako vyrátame účinnosť klimatizácie?

SEER a SCOP? Ako vyrátame účinnosť klimatizácie?

Doba praje energeticky efektívnym zariadeniam. Čím menej spotrebuje, tým lepšie pre životné prostredie, ale najmä pre peňaženku. Ako zistíte, či vami vybraní model je dostatočne úsporný?

Čítajte viac...

Ako funguje klimatizácia s tepelným čerpadlom?

Ako funguje klimatizácia s tepelným čerpadlom?

Predstavte si, že klimatizácia nemusí byť len sezónny pomocník do domácnosti. Dnešné klimatizácie majú okrem chladenia mnoho užitočných funkcií. Jednou z nich je aj vykurovanie...

Čítajte viac...

Klimatizácie a filtre vzduchu

Klimatizácie a filtre vzduchu

KK výskytu chorôb dýchacích ciest do značnej miery prispieva znečistenie ovzdušia. Proti tomu sa môžeme brániť tým, že udržujeme vzduch čistý. V tomto nám môžu pomáhať rozličné systémy na čistenie ovzdušia, ktoré sú v obchodoch dostupné...

Čítajte viac...

Nie je inštalácia ako inštalácia - Inštalácia klimatizácie

Nie je inštalácia ako inštalácia - Inštalácia klimatizácie

Prečo je kvalita inštalácie tak dôležitá? Viac ako 90% technických problémov je spôsobená zlým návrhom zariadenia, pri doprave alebo nekvalitnej inštalácii. Nekvalitná montáž môže negatívne ovplyvniť životnosť zariadenia a jeho účinnosť...

Čítajte viac...

Čistenie a údržba klimatizačného zariadenia

Čistenie a údržba klimatizačného zariadenia

Čistenie a pravidelná údržba klimatizačných zariadení je dôležitá z viacerých hľadísk. Znečistené zariadenia môžu mať negatívny vplyv na naše zdravie, môžu zapáchať, chýbajúca údržba môže spôsobiť aj poruchu klimatizačného zariadenia...

Čítajte viac...

Montujú mi klimatizáciu – na čo sa mám pripraviť?

Montujú mi klimatizáciu – na čo sa mám pripraviť?

Vybrali ste si klimatizačnú jednotku, ale neviete, čo všetko obnáša montáž? Vysvetlíme vám postup, pridáme pár užitočných tipov, a niekoľko nebezpečenstiev, na ktoré si dajte pozor!

Čítajte viac...

Táto stránka používa cookies. Viac info

Prihlásenie